Активности Обогаћеног једносменског рада настављају са радом у овој школској години.
Активности су и ове године биране у складу са потребама и уз растом ученика и биће реализоване у поподневној смени, након редовне наставе. Тежило се ка томе да активности које ће се ученицима понудити буду занимљиве, корисне и учине да што квалитетније проведу своје слободно време, да се друже,боље упознају и разумеју.
Активности су усмерене на правилан физички и ментални развој деце, развој моторичких вештина,уметничких афинитета, информатичких способности, подршку у изучавању појединих предмета, подршку развоју личности детета у целости.
Активности ће се организовати кроз тимски и радионичарскирад.
Након анкетирања и опредељивања ученика за једну или више активности, израдиће се распоред одржавања планираних активности.
На класификационим периодима вршиће се евалуација и извештавање о реализацији предвиђених активности, те ће се, на основу анализе стања, ажурирати- додати или променити тренутне активности.
Пилот пројекат – Тенис
Циљна група којој је намењно: 1. и 2. разред.
Вежба се у групама, по један час недељно, 4 групе по 16-26. ученика.
Са следећим распоредом:
Понедељком:
- 13:15-14 h – I1 и I2
- 14–14:45 h – II 1, 2, 3.
Уторком :
- 11:40-12:25 h – I3 девојчице,
- 12:30–13:15 h – I3 дечаци.
Носиоц активности: наставник физичког и здравственог васпитања.
Место реализације: Фискултурна сала и терен на отвореном.
Ученик: развија и унапређује физичке спосоности уз примену моторичких вештина и знања из области физичке и здравствене културе, ради очувања здравља, редовног физичког вежбања и стварања свести о здравом начину живота.
Тенис је спорт који развија мишиће руку и ногу, али и оних који држе кичму, а што је подједнако важно, тренинзима се развијају и квалитетне навике и особине.
Тениски савез обезбедио је лоптице, мреже и рекете, прилагоћене узрасту ученика.
Здравствено-васпитне активности – Одбојка
Активност одбојке јесте овладавање основним законитостима и принципима одбојкашке игре ради формирања радних навика, савесности, истрајности, упорности, уредности, креативности, оригиналности и спремности на сарадњу уз уважавање туђег мишљења и начела лепог понашања, а нарочито изграђивање културе рада, обављање рада у одређено време и у предвиђеном радном простору, као и развијање свесне потребе да се започети посао заврши до краја.
Ученициод 5 – 8.разреда, подељени у две групе 20-30.
Уторком од 14:45 до 15:30 h.
Носиоц активности: наставник физичког и здравственог васпитања.
Место реализације: Фискултурна сала, школско двориште.
Спорт и здравствено васпитање
Област деловања: Одбојка, рукомет, фудбал, кошарка.
Циљна група којој је намењно: 5. – 8. разреда
Одржава се по групама, по један час недељно, 2 групе по 20-25 ученика.
Понедељком од 15 до 15:45 h.
Носиоц активности: наставник физичког и здравственог васпитања.
Место реализације: Фискултурна сала, школско двориште, терен на отвореном.
Спортске активности јесу овладавање основним законитостима и принципима игре, ради формирања радних навика, савесности, истрајности, упорности, уредности, креативности, оригиналности и спремности на сарадњу уз уважавање туђег мишљења и начела лепог понашања, а нарочито изграђивање културе рада, обављање рада у одређено време.
Једна школа велико срце
Циљна група којој је намењно: 6 – 8 разреда
Одржава се по групама, по један час недељно, 2 групе по 25-35 ученика.
Уторком од 14:45 до 15:30 h
Носиоц активности: наставник физичког и здравственог васпитања.
Место реализације: Учионица или фискултурна сала у зависности од радионица.
Радионице из програма Школа без насиља, превенција злоупотребе психоактивних супстанци, превенција зависности од игрица и интернета, радионице о репродуктивном здрављу, програми развијања комуникацијских вештина, саморегулисаног учења и подстицање самопоштовања.
Програмирање “Микробит“
Циљна група којој је намењно: 5 – 8 разреда
Одржава се једном недељно, по један час, одазив деце – 5 ученика.
Носиоц активности: Наставник технике и технологије
Место реализације: Дигитални кабинет
Пилот пројекат: „Свако дете има право да одрасте здраво“
Ученици ће бити:
- У бољој физичкој форми.
- Бољег свеопштег здравственог стања.
- Развију спортски дух као и да науче да буду ферплеј играчи.
- Прихвате и помогнудругим ученицима који имају потешкоће у савладавању одређених вежби.
- Вођење личногдневника о активностима.
- Науче правилно извођење одређених вежби.
- Заједнички савладавају препреке и науче да сарађују међусобно.
- Развију тимски дух и осећај припадности заједници.
- Ојачају самопоуздање.
Ученици ће бити усмерени на што већи број активности као што су: гимнастика, атлетика, различите спортске игре, полигони, пливање, игре са лоптом…
Ученици од 2. и 6. разреда.
Носиоц активности: Наставник физичког и здравственог васпитања.
Место реализације: Сала за физичко, терен на отвореном, атлетска стаза,јавне површине, базен…
Растемо, учимо, стварамо – васпитни рад, подршка ученицима у савладавању школског градива и правилног развоја личности ученика
Активност се реализује кроз следеће радионице:
,,УПОЗНАЈМО СЕБЕ“ ,
ПОДРШКА У УЧЕЊУ – ДОДАТНИ ЧАСОВИ ОБАВЕЗНИХ НАСТАВНИХ ПРЕДМЕТА ДИФЕРЕНЦИРАНИ ПРЕМА ОБРАЗОВНИМ ПОТРЕБАМА УЧЕНИКА,
ОД ЧИТАЊА СЕ РАСТЕ ,
НАША МАЛА ПОЗОРНИЦА ,
СВИ ЈЕДНАКИ, А СВИ РАЗЛИЧИТИ,
ВОЛИМО И НЕГУЈЕМО ПРАЗНИКЕ ,
СТВАРАОНИЦА- ОГЛЕДАОНИЦА – МАШТАОНИЦА .
Ученици узраста 7-8 година ће имати прилике да се упознају са својим емоцијама ( шта су емоције, како их изразити, да помоћу њих међусобно комуницирамо, да су оне нешто тајанствено и неисцрпно и да у великој мери утичу на процес духовног развоја) . Такође, ученици ће на радионицама научити како да креирају свој лични симбол који их представља и да их представе другима ( уколико то желе) , размисле о вредностима које цене ( храброст, лојалност, искреност, поштење…) као и о карактеристикама које их одређују и које су им важне.
Ученици 1. и 2. разреда
Носиоци активности: Васпитач, учитељ у продуженом боравку
Место реализације: Дигитална учионица, учионице, хол школе, свечана сала, школско двориште и шира околина.